.
الموقع هدفه الارتقاء بالفكر الرافى الحر والتواصل مع الانسان المصرى فى كل مكان ، ومع ذلك فالموقع غير مسئول تماماً من الناحية الأدبية والقانونية عما يُكتب فيه سواء من المحررين أو من أى مصادر أخرى

الثلاثاء، سبتمبر 04، 2012

شباب حائر في مجتمع المهجر



شباب حائر في مجتمع المهجر          
يبحث عن اجابه لمعاناته
 
 
هو انا عايش ليه؟ 
عشان اكل واشرب ,وانام واقوم ولا ايه؟ ..
هو انا عايش ليه؟.
عشان ابقي دكتور ولا مهندس ولا سعادة البيه ..هو انا عايش لييه؟؟؟؟ كل مره اسأل السؤال ده لنفسي ملقيش نفسي بترد عليه
هه اذا كنت انا عن نفسي مش عارف هو انا عايش ليه؟.
 كلمة عايش يعني حياه يعني موجود طب هو انا موجود؟ 
يووووووو انا اتلغبط... في واحد عايش عشان اولاده وواحد عايش عشان مراطه واحد عايش عشان حبيبه وفي واحد بقي عايش عشان...... عشان ربه..طب هو انا عايش عشان ربي؟؟؟ 
هو انا عايشعشان مين؟؟؟؟ يااااه ده كمان سؤال مش لاقيله جواب.. يمكن اكون عايش عشان عايز اعيش يعني... ..عايش عشان نفسى تعيش طب وبعدين اخرتها ايه..... 
ملعونه انتي يا نفسي لو كنت عايش عشانك لأنك انانيه بتكون بس لنفسك انا بجد تايه
 هو انا اصلا ليه ؟؟؟ يا تري هافضل عايش في دوامة اسألتي ولا هلاقي جواب.... ههههه يمكن الاقي جواب فيه الجواب عن اسألتي ...أو يمكن الدنيا في مره ترد عليا ولا حتي تعلمني ارد علي نفسي وأخلص من حيرتي... طب وليه هستني الدنيا تعلمني وليه هافضل في حيرتي... اروح اسأل اللي خلق الدنيا واللي بيمحي الحيره انا ليه موجود؟.. بس يا تري هيسمعني؟. يا تري هايرد عليا؟.. انا تعبان.. انا حيران ...انا ملان انا.... يوووووو.... انا ليه هتعب نفسي انا اروح اجرب ومش هطلعخسرااااان.....
                                                                           كوكي

0 التعليقات:

إرسال تعليق